Site icon Lanmen

CRM 4 Email

Mai témám a Miscosoft CRM 4 email kezelése. Legfőképpen azért írom most most le mert én is mindig elfelejtem aztán mikor ki kell bogozni valami email kezelési problémát akkor mindig újra meg kell keresnem a vonatkozó technet cikkeket. Szóval ez most egy amolyan összefoglaló, emlékeztető lesz 🙂

Először is a CRM 4 server nem tud sem levelet küldeni sem levelet fogadni a CRM email router vagy az Outlook nélkül!
Az előző mondatból már sejthető, hogy többféle megoldás közül választhatunk ha a CRM 4 emailfunkcióit akarjuk konfigurálni.

Az alábbi képen látható konfigurációk lehetségesek:

Hát van egy pár variáció…

Nézzünk egy-két példát

1.

A felhasználó beállításainál az admin felületen beállítom a következőket:


Itt kell keresgélni (fenti kép)

Email routeren konfigurálandó: Kimenő profil (SMTP)

Eredmény:

 

2.

A felhasználó beállításainál az admin felületen beállítom a következőket:


Itt kell keresgélni (fenti kép)

Email routeren konfigurálandó:

 

Eredmény:

3.

A felhasználó beállításainál az admin felületen beállítom a következőket:

Email routeren konfigurálandó:

  1. Levelek letöltése minden felhasználó postafiókjából úgy, hogy egy (szervíz) felhasználónak adunk jogot minden postafiókhoz (other specified)
  2. Levelek letöltése minden felhasználó postafiókjából úgy, hogy a felhasználó megadja a nevét/jelszavát a saját CRM beállításainál (user specified). Szerintem nem túl megbízható semmi, amiben a felhasználóknak is részt kell venni ezért besárgítottam a rajzon.

Eredmény:

 

Az Email server type beállítást természetesen a levélszerver típusának megfelelően kellbeállítani. POP3 protokoll nem alkalmas arra, hogy több postafiókból töltsön le leveleket ezért a képen pirossal jelöltem.

Exit mobile version