Ki látott már ilyen hibaüzenetet?
Szerintem az a nagyobb kérdés, hogy ki nem 🙂 Persze csak azok közül, akik használják az App-V technológiát.
Mikor is fordul ez elő? A válasz egyszerűnek tűnik: nincs ott a fájl! Ez nem mindig van így. Nálunk a legtöbbször két dologra vezethető vissza ez a hibaüzenet:
- tényleg nincs ott a fájl 🙂
- ott van a fájl de nem szerepel benne az adott operációs rendszer (amin futtatni szeretném a csomagot)
- egy előző ugyanolyan nevű csomag már volt a kliens gépen (Ilyenkor törölni kell a régi csomagot)
App-v csomag készítésekor érdemes figyelni pár dologra mivel megspórolható sok későbbi bosszankodás.
- Az app-v szerver nevét mindig helyesen adjuk meg!
- Figyeljünk a csomag és a mappa nevére (ahová elhelyezzük a csomagot a content mappán belül)
- Soroljunk fel minden operációs rendszert amin futtatni szeretnénk a csomagot.
Ezek a beállítások utólag is javíthatók persze. Fellelési helyük a csomaghoz tartozó .osd file.
<IMPLEMENTATION>
<CODEBASE HREF=”RTSP://app-v_szerver:554/WinSCP/WinSCP.sft” GUID=”53CEC204-A027-4441-B190-E219A314BC26″ PARAMETERS=”” FILENAME=”WinSCPWinSCP.exe” SYSGUARDFILE=”WinSCPosguard.cp” SIZE=”7100358″/>
<WORKINGDIR>%SFT_MNT%WinSCP</WORKINGDIR>
<VIRTUALENV TERMINATECHILDREN=”FALSE”>
<ENVLIST/>
</VIRTUALENV>
<VM VALUE=”Win32″>
<SUBSYSTEM VALUE=”windows”/>
</VM>
<OS VALUE=”Win7″/>
<OS VALUE=”Win764″/>
</IMPLEMENTATION>