Office megoldások
Microsoft 365 és Google Workspace rendszerek. Nagyvállalati képességek, kisvállalkozások számára is elérhető áron, beruházás nélkül.
Felhő tárhely, levelezés, videó konferencia, csoportmunka, akár teljes Office programcsomaggal.
Hibrid felhő megoldások
Ha van már saját informatika rendszere vagy mozdíthatatlan, egyedi alkalmazása de élvezni szeretné a felhős megoldások előnyeit, válasszon Hibrid felhős rendszert! Használja a felhő erejét csak akkor, amikor szüsége van rá.
Microsoft Azure
Infrastruktúra és platform megoldások havi díjas konstrukcióban. Bármilyen egyedi megoldásra is van szüksége az Azure segítségével megoldható befektetés nélkül, nagy rendelkezésre állással, profi módon.
Rugalmas konstrukció
Nincs szükség költséges beruházásra.
Rugalmas konstrukció, akár a napi szintű csomag módosítás is lehetséges. Csak azokért a funkciókért, szolgáltatásokért fizet, amire cégének valóban szüksége van!
Az Microsoft 365 a Microsoft Felhő alapú irodai szolgáltatása.
A csomagok tartalmaznak minden alap infrastruktúra szolgáltatást amire egy modern irodában szükség lehet.
A csomagok része minden esetben az online Office rendszer (Word, Excel, PowerPoint, OnenNote), a felhő alapú fájlt tárolási szolgáltatás (Onedrive), egy Csoportmunka/Dokumentumkezelő rendszer (Sharepoint), Teams online videó konferencia és csevegő szolgáltatás (korábban Lync, majd Skype for business).
Bizonyos csomagok esetén elérhető még az online Outlook és a hozzá kapcsolódó nagyvállalati levelező szolgáltatás (gyakorlatilag egy Exchange szerver), Offline, vagy hagyományos, teljes Office csomag a szokásos komponensekkel (Word, Excel,PowerPoint, Onenote, Access …)
A rendszer rendkívül nagy rendelkezésre állást és adatbiztonságot nyújt.
Itt nem kell tartani meghibásodó hardverektől, hiányos mentéstől, rossz spam/vírus szűréstől.
Ezek mint a csomag részei.
Microsoft 365 csomagok
A publikus felhő megoldások számos esetben nagyobb cégeknek is jó megoldást jelentenek, de itt már képbe kerülnek a hibrid és privát felhő rendszerek is, amik nagymértékben növelik a költséghatékonyságot.
Azoknak a cégeknek, akik a lejárt támogatású Windows SBS szerver 2003-ról vagy újabb SBS verzióról kívánnak váltani, a Microsoft 365 csomagokat javasoljuk.
Microsoft 365 Vállalati Alapverzió
Online verziós Office-alkalmazások levelezéssel és videokonferenciákkal
- Üzleti levelezés 50 GB-os postaládával
- 1 TB tárhely fájloknak és megosztáshoz
- Teams, HD-videokonferenciák
- Office Online
6,20 €
felhasználónként/havonta éves hűségidővel
Microsoft 365 Vállalati standard verzió
Teljes Office PC-n és Macen, további alkalmazások táblagépre és telefonra.
- 1 TB tárhely fájloknak és megosztáshoz
- Office Online
- Teljes, telepített Office-alkalmazások PC-n és Macen
- Office-alkalmazások táblagépre és telefonra
- Teams
13,00 €
felhasználónként/havonta éves hűségidővel
Microsoft 365 Vállalati Prémium verzió
Teljes Office PC-n és Macen, további alkalmazások táblagépre és telefonra.
- Üzleti levelezés 50 GB-os postaládával
- 1 TB tárhely fájloknak és megosztáshoz
- Teams
- Office Online
- Teljes, telepített Office-alkalmazások PC-n és Macen
- Office-alkalmazások táblagépre és telefonra
- Eszközkezelés
- Speciális biztonsági funkciók
21,90 €
felhasználónként/havonta éves hűségidővel
Office 365 promo videó
A Google Workspace a Google felhő alapú irodai szolgáltatása.
Azoknak a cégeknek javasoljuk a használatát, akik még/már nem szoktat hozzá a Microsoft rendszereihez. A tapasztalatok szerint ez inkább a fiatalabb generáció, azok, akok már eleve a Gmail-en nőttek fel. A szolgáltatások teljesen hasonlóak mint a Microsoft Office365 esetén, de a felületek a Google-től megszokott minimalista felépítésűek. Természetesen “hagyományos” offline Office rendszer sem jár a csomagokhoz. A csomag részei: Gmail, Hangouts, Drive, Google +, Dokumentumok, Táblázatok, Űrlapok, diák, Webhelyek
Cégünk nem forgalmazza közvetlenül a Google Workspace termékeket. A feltüntetett árak a Google által megadott kiskereskedelmi árak.
5,75 Euro
felhasználónként havonta
A Google Workspace Business Starter csomag a következőket tartalmazza:
- Céges e-mail cím (nev@sajatceg.com)
- Video- és audiohívások 100 főig
- Integrált online naptárak
- 30 GB online tárterület fájlszinkronizálással és fájlmegosztással
- Online szöveges dokumentumok, táblázatok és prezentációk
- Biztonsági és felügyeleti vezérlők
- Napi huszonnégy órás támogatás e-mailben és telefonon keresztül a hét minden napján
felhasználónként havonta
A Business Starter verzió összes funkciója, valamint:
- 2TB tárhely felhasználónként
- 150 résztvevő videomegbeszélések + felvételkészítés
17,25 Euro
felhasználónként havonta
A Business Starter verzió összes funkciója, valamint:
- 5TB tárhely felhasználónként
- 250 résztvevős videomegbeszélések + felvételkészítés, részvétel nyomon követése
- Egyéni és biztonságos üzleti e-mail + elektronikus alapú adatszerzés és adatmegőrzés
- Továbbfejlesztett biztonsági és felügyeleti vezérlők, többek között Széf és speciális végpontkezelés
- Megőrzési kötelezettségek beállítása és kényszerítése egyes postaládákra vonatkozóan
Mit tudunk még?
Nem tudjuk felsorolni az összes megoldásunk, de íme néhány, ízelítőül.
Remote App -> Alkalmazások bárhol, bármikor a felhőből!
Windows Virtual Desktop
Azure Active Drectory -> Címtár a felhőből! Végképp véget ért a helyi szerverek kora.
Remote app -> alkalmazások bárhol, bármikor a felhőből!
Azure Backup -> Mentés a felhőbe
Azure IaaS -> Infrastruktúra a felhőben. Virtuális gépek stb.
Owncloud -> Saját felhő alapú tárhely. Érje el saját tárolóján lévő adatait bárhol, bármikor!
Egyedi alkalmazás fejlesztés. Microsoft Power Automate, és Power App fejlesztés.
A felsorolás koránt sem teljes!