• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
  • Ugrás a lábléchez
Lanmen

Lanmen

Rendszergazda szolgáltatás, webáruház készítés, Office 365. Informatikai szolgáltatás kis és középvállalatoknak.

  • Facebook
  • Home Office
  • Rendszergazda
  • Cloud
  • Web
  • Kapcsolat
  • Blog

Rendszergazda szolgáltatás, rendszerüzemeltetés

Több mint 20 év rendszerüzemeltetési tapasztalat! Rendszergazda szolgáltatás, eseti vagy havidíjas alapon. 24/7 rendelkezésre állás. Távsegítség. Rendszeres kiszállás.

Rendszerüzemeltetés

Komplex vállalati informatikai rendszerek üzemeltetése sokéves  rendszergazda tapasztalattal és korszerű tudással. Kollégáink mind vizsgázott szakértők. Ne feledje, hogy az informatikai rendszerek működésének biztosításához, minden esetben szükség van a folyamatos karbantartásra!

Biztonság

Biztonsági megoldások A-Z IP alapú megfigyelő, rögzítő rendszerek, fájl titkosítás, VPN, tűzfalak, naplózás, spam szűrő rendszerek, naplózó megoldások, monitorozó rendszerek, mentési megoldások, digitális aláírás / hitelesítés (elektronikus cégeljárás, távszámla). Biztonsági audit.

Virtualizáció

Csökkentse a fizikai szerverek számát! A virtualizáslt megoldások jobbak, hatékonyabbak, biztonságosabbak és olcsóbbak is. Kisebb energia felhasználás, kevesebb hűtés igény, egyszerűbb kezelés, stabil működés. A legkorszerűbb VMware Esxi / vSphere vagy Microsoft Hyper-v / VMM megoldásokat ajánljuk.

Hálózatépítés

Cégünk nagy tapasztalatokkal rendelkezik, akár több ezer végpontos, strukturált hálózatok építése terén. Ha hálózatépítésről van szó, válasszon profit! LAN, WAN, WIFI hálózatok tervezése, kivitelezése, kulcsra kész átadása. Hálózati aktív elemek (routerek, switchek) telepítése, konfigurálása, üzemeltetése.

Kiszervezett rendszergazda szolgáltatás a Lanmentől

Miért jó önnek, a kiszervezett rendszergazda szolgáltatás?
Belegondolt már valaha, mennyibe kerülhet Önnek, ha cége valamelyik informatikai eszköze vagy szolgáltatása egy sorsdöntő pillanatban nem, vagy legalábbis nem megfelelően működik? Utánaszámolt már, nagyságrendileg mennyi pénzt spórolhatna meg azzal, hogy optimalizáltatja cége informatikai rendszerét? Rutinos rendszergazdáink a fenti összegek töredékéért nyújtják önnek a biztos működést garantáló rendszergazda szolgáltatást.

Mi az a rendszergazda szolgáltatás?
Vállalati informatika rendszerek üzemeltetése szerződéses rendszerben. Eseti vagy átalánydíjas rendszerben.

Mit csinál egy rendszergazda, rendszerüzemeltető?
A rendszergazda már meglévő informatikai rendszereket üzemeltet. Az üzemeltetés a legtöbb esetben magában foglalja a karbantartást, frissítések telepítését, mentések kezelését, hardver és szoftver meghibásodások elhárítását, teljesítmény és rendelkezésre állás monitorozást és alapvető felhasználói tanácsadást. A rendszergazdának nem csak naprakész szakmai tudással de empátiával is kell rendelkeznie, hiszen nem mindenki ért az informatikához, és ez így rendben is van! Ettől függetlenül, a rendszergazda nem mindenes! Feladata az informatikai rendszerek működésének biztosítása. Napjainkban persze már sokszor egy hűtőszekrényre is rá lehet fogni, hogy informatikai rendszer. Előzetes megállapodás alapján, akár hűtőszekrényt is üzemeltetünk 🙂

Miért éri meg önnek a rendszergazda szolgáltatás?
Önnek nem kell állandó rendszergazdát alkalmazni. Ha minket választ, nem egy, hanem több rendszegazda és rendszermérnök fog dolgozni önnek, akik a tapasztalta, szaktudása ,és rendelkezésre állása összeadódik! Nincs bérköltéség, nincs továbbképzési költség.
Az incidenseket hibajegy rendszerben kezeljük, így pontos kimutatást kaphat az elvégzett munkákról, és egyben tájékozódhat informatikai rendszere megbízhatóságáról is.

Mi a különbség a rendszergazda, a rendszerüzemeltető, és a rendszermérnök között?
A rendszergazda vagy más néven rendszerüzemeltető a már meglévő, felépített rendszereket üzemelteti, karbantartja, a meghibásodásokat elhárítja.
A rendszermérnök új rendszereket tervez, vagy meglévő rendszerekhez illeszt új szolgáltatásokat. Megoldja a komplex problémákat, elhárítja a bonyolult, rendszerszintű meghibásodásokat. Átlát egy komplett informatikai rendszert. Esetleges fejlesztések esetén javaslatot tesz, vagy/és külső beszállítókkal egyeztet az új rendszer maglévőhőhöz illesztése érdekében.

Rólunk röviden.
Elsősorban a kkv-szektor számára nyújtunk rendszergazda, rendszermérnök valamint IT outsourcing szolgáltatásokat. Több mint 20 év komoly szakmai tapasztalatát tudjuk magunk mögött informatikai rendszerek tervezése, üzemeltetése és optimalizálása terén. Legyen szó egyszerű, vagy akár egészen komplex rendszerekről, szakembereink e sok év alatt még sohasem találkoztak megoldhatatlan problémával. Ön sem fog csalódni bennünk!

Megkeresését Budapest és Székesfehérvár térségeiből várjuk.

Az első helyszíni kiszállás, rendszer felmérés és konzultáció díjmentes!

Mit kínálunk?

  • Átalánydíjas szolgáltatásokat és eseti megbízásos munkákat is vállalunk
  • Teljes körű hardveres és szoftveres rendszerüzemeltetés, rendszergazdai feladatok ellátása - outsourcing
  • Hardver, szoftver és kellékanyag beszerzés
  • Részleges üzemeltetés (speciális igényű rendszerek üzemeltetése)
  • Szaktanácsadás, informatikai rendszerek optimalizálása
  • Zöld mezős beruházások - Tervezés, rendszermérnöki tevékenység
  • Dokumentum kezelő rendszerek implementálása
  • Office 365, G Suite, Kerio connect, Zenthyal, Exchange - csoportmunka, levelező rendszerek
  • On-line support, távfelügyelet
  • Monitoring szolgáltatás (Folyamatosan figyeljük IT rendszere állapotát, megelőzzük a meghibásodást)
  • Oktatás, képzés (Olyan speciális szoftverek, eljárások oktatása, mint pl. a Netlock Mokka, Justitia, Microsec e-Szigno, JÜB,e-FMH stb.)
  • Hálózatépítés (vezetékes és vezeték nélküli)
  • Adatbiztonsági, adatvédelmi tanácsadás. GDPR audit. (jogi és IT is)

Ügyvédi irodák

Ügyvédi irodák informatikai rendszereinek üzemeltetésében sokéves tapasztalattal rendelkezünk!
Hitelesítő alkalmazások - e-Szignó, Netlock Mokka
Ügyviteli rendszer - Justitia

Rendszergazda szolgáltatás, ügyvédi irodáknak.

Rendszergazda szolgáltatás - opciók

 Fix vagy eseti jelleggel – ahogy Önnek praktikusabb!

Választhat fix havidíjas vagy eseti megbízásos szerződési formát.
Fix havidíjas: Kiszámíthatóság, tervezhetőség: folyamatos rendelkezésre állás munkaidőben
(szerződés szerint akár munkaidőn kívül is), gyors reakció idő – a legtöbb esetben ez a hosszútávon olcsóbb megoldás.
Online helpdesk rendszer. http://support.lanmen.hu
Eseti megbízási szerződéses: nincs fix havidíj, garantált időn belüli munkavégzés, a számlázás a tényleges munkavégzés után történik.
Fix havidíjas szolgáltatás választása esetén egy hónap ingyenes próbaidőt kap ajándékba!

Üzemeltetési áraink

Eseti megbízási díjaink
rendszergazda szolgáltatás- általános informatikus

(csak munkaállomások és mobil eszközök esetén)

Távsegítség A legtöbb esetben maximum 1 órán belül megkezdjük a segítségnyújtást. 2 800 Ft / 15 perc
Kiszállás Megbeszélt időpontban, kollégáink terheltségének függvényében. 9 500 Ft / óra
Sürgős kiszállás Még aznap megkezdjük a hibaelhárítást 12 500 Ft / óra
Kiszállási díj: 6 000 Ft

Eseti megbízási díjaink
rendszergazda szolgáltatás - rendszermérnök

Szerver termékek és egyéb speciális eszközök esetén. pl.:VMware termékek, Windows server, Linux, Hyper-v, Exchange, Apache, Office 365, Google Apps, Sharepoint, Nagy rendelkezére állású rendszerek, Storage rendszerek, Cisco, HP hálózati eszközök, Qnap és Synology nas eszközök, MS SQL, MySQL, App-v, IIS, KVM, Lync, Tűzfalak

Távsegítség Időpont:Egyeztetés szerint 3 900 Ft / 15 perc
Kiszállás Időpont:Egyeztetés szerint 14 000 Ft / óra
Kiszállási díj: 6 000 Ft

Havidíjas, csomagjaink

Gyors, kényelmes, tervezhető, biztonságos (Ügyfeleinknél a jogtiszta TeamViewer szoftver telepítjük, a távoli segítségnyújtás gördülékeny működéséhez)

Helpdesk

Egy munkanapon belül megkezdjük
a hiba elhárítását.
10 munkaórát* tartalmaz!

  • Havidíj számítógépenként:
    1 600 Ft
  • Havidíj szerverenként:
    2 500 Ft
  • Reagálási idő (online segítség):
    max. 1 munkanap
  • Rendelkezésre állás (munkanapokon):
    8-18 óráig
  • Budapesti kiszállási díj:
    2 000 Ft
  • Pest és Fejér megyei kiszállási díj:
    4 000 Ft
  • Havidíjban foglalt helyszíni maximális munkaóra keret / hónap*:
    5
  • Havidíjban foglalt online segítségnyújtási időkeret / hónap:
    2 óra
  • Óradíj, a csomagban foglaltakon felül (rendszergazda és rendszermérnök is):
    10% kedvezmény eseti díjainkból. Nézze meg a fenti táblázatot!

Normál

Hat órán belül megkezdjük
a hiba elhárítását.
40 munkaórát* tartalmaz!

  • Havidíj számítógépenként:
    6000 Ft
  • Havidíj szerverenként:
    12 000 Ft
  • Reagálási idő (online segítség):
    max. 6 óra
  • Rendelkezésre állás (munkanapokon):
    8-18 óráig
  • Budapesti kiszállási díj:
    Díjmentes Ft
  • Pest és Fejér megyei kiszállási díj:
    Díjmentes
  • Havidíjban foglalt helyszíni maximális munkaóra keret / hónap*:
    40
  • Havidíjban foglalt online segítségnyújtási időkeret / hónap:
    10 óra
  • Óradíj, a csomagban foglaltakon felül (rendszergazda és rendszermérnök is):
    20% kedvezmény eseti díjainkból. Nézze meg a fenti táblázatot!

Prémium

Azonnal megkezdjük
a hiba elhárítását.
Korlátlan munkaórát* tartalmaz.

  • Havidíj számítógépenként:
    9 000 Ft
  • Havidíj szerverenként:
    16 000 Ft
  • Reagálási idő (online segítség):
    max. 10 perc
  • Rendelkezésre állás (munkanapokon):
    0-24 óráig
  • Budapesti kiszállási díj:
    Díjmentes
  • Pest és Fejér megyei kiszállási díj:
    Díjmentest
  • Havidíjban foglalt helyszíni maximális munkaóra keret / hónap*:
    Korlátlan
  • Havidíjban foglalt online segítségnyújtási időkeret / hónap:
    Korlátlan
  • Óradíj, a csomagban foglaltakon felül (rendszergazda és rendszermérnök is):
    30% kedvezmény eseti díjainkból. Nézze meg a fenti táblázatot!
Érdekel!
A havidíjak, mobil eszközök felügyeletét nem tartalmazzák, mobil eszközök felügyeletére az Eseti díjaink érvényesek. Minden csomag tartalmaz monitoring szolgáltatást, ami segít a hibákat előre jelezni. Ha meghibásodást, vagy készülődő meghibásodást észlelünk, azonnal jelezzük és beavatkozunk. Munkaórák* A csomagokban benne foglalt helyszíni munkaórák kizárólag hibaelhárításra használhatók fel. Minden olyan igény, ami egy gép vagy rendszer eredeti állapotát megváltoztatja, módosításnak minősül. Ide tartozik új szoftverek feltelepítése, meglévők frissítése, gépre új operációs rendszer telepítése (kivéve, ha meghibásodott), gépcsere stb. Módosításhoz, eseti megbízási árlistánkból választhat! Csomagjainkat megrendelő ügyfeleinknek a táblázatban látható mértékű kedvenyményt biztosítunk.

Nézzünk egy példát!


10 számítógép + 1 szerver
normál csomag esetén
10 x 6.000 Ft+1 x 12.000 Ft = 72.000 Ft
EZZEL MÁR BIZTOSÍTVA VAN A FOLYAMATOS MŰKÖDÉS, MENTÉS, HIBAELHÁRÍTÁS

Adjunk hozzá a fentiekhez még mondjuk 4 óra előre megbeszélt módosítást, olyan ügyekre mint:
szoftver telepítés, frissítés, mobiltelefon konfiguráció stb.
Ez további 19.200 Ft, de lehet, hogy ilyen igény hónapokig nem lesz, tehát ez nem állandó költség

Felhő alapú rendszerek üzemeltetési díjai

Felhő alapú rendszerek esetén a havidíj csak a rendszerben kezelt felhasználók számától függ. Mivel a felhős rendszerek lényege éppen az, hogy a szolgáltatások több (azaz bármilyen) eszközről elérhetőek legyenek, ezért helytelennek gondolnánk számítógép-, vagy telefon-, tablet-alapon számolni a díjakat. A felhős rendszerek árazása is annak rendje és módja szerint, felhasználószám alapján történik, így ehhez igazítottuk üzemeltetési konstrukcióinkat mi is.
Egyedi esetekben (pl.hybrid felhő) kérjen személyre szóló ajánlatot!

Helpdesk

Egy munkanapon belül megkezdjük
a hiba elhárítását.
Nem tartalmaz munkaórát

  • Havidíj felhasználónként:
    1 000 Ft
  • Reagálási idő:
    max. 1 munkanap
  • Rendelkezésre állás (munkanapokon):
    8-18 óráig
  • Budapesti kiszállási díj:
    5 000 Ft
  • Pest és Fejér megyei kiszállási díj:
    6 000 Ft
  • Havidíjban foglalt helyszíni munkaóra* keret:
    -

Normál

Egy órán belül megkezdjük
a hiba elhárítását.
Korlátlan munkaórát* tartalmaz!

  • Havidíj felhasználónként:
    7 000 Ft
  • Reagálási idő:
    max. 1 óra
  • Rendelkezésre állás (munkanapokon):
    8-18 óráig
  • Budapesti kiszállási díj:
    díjmentes
  • Pest és Fejér megyei kiszállási díj:
    díjmentes
  • Havidíjban foglalt maximum helyszíni munkaóra* keret:
    20 óra
Érdekel!
Munkaórák* A csomagokban benne foglalt helyszíni munkaóra keret kizárólag hibaelhárításra használható fel. Minden olyan igény, ami egy gép vagy rendszer eredeti állapotát megváltoztatja, módosításnak minősül. Ide tartozik új szoftverek feltelepítése, meglévők frissítése, gépre új operációs rendszer telepítése (kivéve, ha meghibásodott), gépcsere stb. Módosításhoz, eseti megbízási árlistánkból választhat!Csomagjainkat megrendelő ügyfeleinknek a táblázatban látható mértékű kedvezményt biztosítunk.
1 felhasználó (plusz a felhasználó eszközei) havi díja 7 000 Ft. (minimum 3 felhasználó esetén)
Például: 4 felhasználó (bármennyi eszközzel) + Office 365 Vállalati alapverzió = 4x7000Ft + ~4x1100Ft = 32400Ft

Nézzünk egy példát!


10 felhasználó akik bármennyi eszközt használhatnak
normál csomag esetén
10 x 7.000 Ft = 70.000 Ft
EZZEL MÁR BIZTOSÍTVA VAN A FOLYAMATOS MŰKÖDÉS, HIBAELHÁRÍTÁS

Adjunk hozzá a fentiekhez még mondjuk 4 óra előre megbeszélt módosítást, olyan ügyekre mint:
szoftver telepítés, frissítés, mobiltelefon konfiguráció stb.
Ez további 19.200 Ft, de lehet, hogy ilyen igény hónapokig nem lesz, tehát ez nem állandó költség

Az árak tájékoztató jellegűek!
Minden esetben szükséges az egyeztetés, és a meglévő rendszer ingyenes felmérése!
Ez garantálja az optimális megoldás kiválasztását mindkét fél számára.

Áraink nettó árak!
A weboldalon található információk nem minősülnek ajánlattételnek.
Korlátlan csomagjaink nem vonatkoznak a gépek hardver meghibásodásainak elhárítására.

kapcsolat

Dolgozzunk együtt!

Küldjön nekünk üzenetet és mi jelentkezünk 24 órán belül!

Üzenek!

Footer

Lanmen Informatika KFT

A szakértő rendszergazda. Kis és középvállalati informatikai rendszerek, tervezése, kivitelezése, üzemeltetése. Weboldal készítés. Felhős rendszerek. Konzultáció.
Rólunk
Adatvédelmi tájékoztató
  • Facebook

Kapcsolat

1161 Budapest, Csömöri út 94
Get Directions
+36 30 4522326
kapcsolat@lanmen.hu

Navigáció

  • Rendszergazda
  • Web
  • Microsoft 365
  • IP telefon
  • Biztonsági kamera
  • IT megoldások
  • HomeOffice
#Rendszergazda #Virtualizáció #Felhő #Online marketing #Hálózat építés #Ip telefon #Wifi #Webshop #Megoldás szállítás #Rendszerintegráció #Weboldal #Microsoft 365 #Azure #Windows #Google Workspace #Teams #Konzultáció #Fejlesztés #Rendszerüzemeltetés
Lanmen

© 2023 · Lanmen