Akinek még soha nem mondta új kolléga, hogy „Ezt nem tudtam, mert még senki nem mondta” vagy „Nem tudom hol kell belépni az OWA-ba mert senki nem mondta még el” azok NE olvassák ezt a postot.
Én már keveredtem ilyen „helyzetbe” sokszor. Ahogy Dr. House mondaná: A felhasználó mindig hazudik! Ezt még azzal egészíteném ki, hogy: Ne hagyjuk, hogy igaza legyen! Küldjünk mindenkinek legalább egy tájékoztató email-t mikor belép a céghez.
Ezzel nekem csak az a gondom, hogy feledékeny vagyok sajnos. Kell egy automatikus megoldás! Vallom, hogy a lustaság fél egészség, ezért még véletlenül sem kezdtem el megírni a megfelelő scriptet saját magam, hanem inkább nyakamba vettem az internetet és lám…
Itt: http://www.ehloworld.com/?s=newuser meg is találtam pontosan azt, amire szükségem volt. Letöltés itt
Ez egy nagyon okos kis script. Megcsinálja az ütemezett feladatot is, ami adott időközönként lefuttatja. A kiküldött email-be betehetünk különböző változókat.
Az eredeti szerző megemlíti, hogy milyen jó pl. egy olyan szolgáltatás, ahol az újonnan felvett felhasználók pontosíthatják az adataikat. Ő a directory-update nevű programot javasolja. Én, mivel nem szeretek fizetni 🙂 az uManage programot javasolnám inkább.
Ezek után, amikor ártatlan szemekkel azt mondja a felhasználó, hogy őt még semmiről nem tájékoztatták, legalább abban biztosak lehetünk, hogy nem mond igazat!
Must have.