• Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Skip to main content
  • Ugrás a lábléchez
Lanmen

Lanmen

Rendszergazda szolgáltatás, webáruház készítés, Office 365. Informatikai szolgáltatás kis és középvállalatoknak.

  • Facebook
  • Home Office
  • Rendszergazda
  • Cloud
  • Web
  • Kapcsolat
  • Blog

CRM 4 Email

Most itt vagy: Főoldal / Microsoft / CRM 4 Email

2011-06-17 | Szerző: ackermann

Mai témám a Miscosoft CRM 4 email kezelése. Legfőképpen azért írom most most le mert én is mindig elfelejtem aztán mikor ki kell bogozni valami email kezelési problémát akkor mindig újra meg kell keresnem a vonatkozó technet cikkeket. Szóval ez most egy amolyan összefoglaló, emlékeztető lesz 🙂

Először is a CRM 4 server nem tud sem levelet küldeni sem levelet fogadni a CRM email router vagy az Outlook nélkül!
Az előző mondatból már sejthető, hogy többféle megoldás közül választhatunk ha a CRM 4 emailfunkcióit akarjuk konfigurálni.

Az alábbi képen látható konfigurációk lehetségesek:

Hát van egy pár variáció…

Nézzünk egy-két példát

1.

A felhasználó beállításainál az admin felületen beállítom a következőket:

  • Bejövő:CRM for outlook
  • Kimenő: Email router


Itt kell keresgélni (fenti kép)

Email routeren konfigurálandó: Kimenő profil (SMTP)

Eredmény:

  • Kifelé menő levelek a CRM szerver – Email router – SMTP szerver útvonalon haladnak.
  • Bejövő levelek az Exchange – Outlook kliens – CRM szerver útvonalon haladnak. (ha a kliens be van lépve!)

 

2.

A felhasználó beállításainál az admin felületen beállítom a következőket:

  • Bejövő:Továbbítási postafiók
  • Kimenő: Email router


Itt kell keresgélni (fenti kép)

Email routeren konfigurálandó:

  • Kimenő profil (SMTP)
  • Bejövő profil. Úgy kell beállítani, hogy a továbbítási postafiókból (ahol az összes CRM levél van elvileg) töltse le a router a levelet.
    Hogy kerülnek a levelek a továbbítási postafiókba és mi ez egyáltalán? A továbbítási postafiók egy sima postafiók. A levelek úgy kerülnek bele, hogy futtatjuk a CRM-hez adott szabály telepítési varázslót, ami minden felhasználó postafiókjában létrehoz egy sima szerver oldali szabályt ami átküld minden CRM-hez tartozó levelet a továbbítási postafiókba. Nem túl jó megoldás, mert a szabályt simán törölheti a felhasználó és akkor borul az egész a rendszer…

 

Eredmény:

  • Kifelé menő levelek a CRM szerver – Email router – SMTP szerver útvonalon haladnak.
  • Bejövő levelek az Exchange – Email router – CRM szerver útvonalon haladnak.

3.

A felhasználó beállításainál az admin felületen beállítom a következőket:

  • Bejövő:Email router
  • Kimenő: Email router

Email routeren konfigurálandó:

  • Kimenő profil (SMTP)
  • Bejövő profil. Na itt most két variáció van!
  1. Levelek letöltése minden felhasználó postafiókjából úgy, hogy egy (szervíz) felhasználónak adunk jogot minden postafiókhoz (other specified)
  2. Levelek letöltése minden felhasználó postafiókjából úgy, hogy a felhasználó megadja a nevét/jelszavát a saját CRM beállításainál (user specified). Szerintem nem túl megbízható semmi, amiben a felhasználóknak is részt kell venni ezért besárgítottam a rajzon.

Eredmény:

  • Kifelé menő levelek a CRM szerver – Email router – SMTP szerver útvonalon haladnak.
  • Bejövő levelek az Exchange – Email router – CRM szerver útvonalon haladnak.

 

Az Email server type beállítást természetesen a levélszerver típusának megfelelően kellbeállítani. POP3 protokoll nem alkalmas arra, hogy több postafiókból töltsön le leveleket ezért a képen pirossal jelöltem.

Kategória: Microsoft Címkék: CRM, Email Router

kapcsolat

Dolgozzunk együtt!

Küldjön nekünk üzenetet és mi jelentkezünk 24 órán belül!

Üzenek!

Footer

Lanmen Informatika KFT

A szakértő rendszergazda. Kis és középvállalati informatikai rendszerek, tervezése, kivitelezése, üzemeltetése. Weboldal készítés. Felhős rendszerek. Konzultáció.
Rólunk
Adatvédelmi tájékoztató
  • Facebook

Kapcsolat

1161 Budapest, Csömöri út 94
Get Directions
+36 30 4522326
kapcsolat@lanmen.hu

Navigáció

  • Rendszergazda
  • Web
  • Microsoft 365
  • IP telefon
  • Biztonsági kamera
  • IT megoldások
  • HomeOffice
#Rendszergazda #Virtualizáció #Felhő #Online marketing #Hálózat építés #Ip telefon #Wifi #Webshop #Megoldás szállítás #Rendszerintegráció #Weboldal #Microsoft 365 #Azure #Windows #Google Workspace #Teams #Konzultáció #Fejlesztés #Rendszerüzemeltetés
Lanmen

© 2025 · Lanmen